• John
    Moderator
    Aantal posts: 56
    #1172 |

Admin: even een off-topic forumpje gemaakt en deze erin geplaatst. :)

All work and no play, makes Johnny a dull boy šŸ˜‰

World of Speed is een nieuw racespel wat nog in ontwikkeling is en (hopelijk) snel een beta test gaat draaien (waar je je voor in kan schrijven). Het is een spel gebaseerd op, je raad het al, de Need for Speed serie die elke gamer wel kent. Nu is het leuke aan deze nieuwe titel dat hij:

1. Gratis is
    2. online gespeeld wordt, en
    3. er een nieuwe ‘Team’ functie in zit.

Dit betekend dat je bijvoorbeeld 4 tegen 4 kan racen. Ik heb er al wat materiaal van gezien, en het ziet er erg goed uit.

Zou het leuk zijn om een Ubuntu team op te zetten en zo wat stoom af te kunnen blazen zo nu en dan?

• Wim
    Sleutelbeheerder
    Aantal posts: 105
    #1174 |

Ik speel nog wel eens need for speed world haha.
    Lijkt me leuk om eens een keer uit te proberen.. šŸ˜‰

• Chantal
    Moderator
    Aantal posts: 44
    #1175 |

haha, leuk voor de mannen. Die vernedering ga ik mezelf besparen…. :-)

• John
    Moderator
    Aantal posts: 56
    #1177 |

Ik speel nog wel eens need for speed world haha. Lijkt me leuk om eens een keer uit te proberen.. ;)

Dan ga je deze zeker leuk vinden Wim! Ik weet dat Jan Albert ook NFSW gespeeld heeft, dus dan hebben we al 3 :)

haha, leuk voor de mannen. Die vernedering ga ik mezelf besparenā€¦. :-)

Je zult versteld staan hoeveel dames dit soort spellen spelen Chantal, als je het niet probeert zul je het nooit weten. En een big-smile als we samen gaan spelen is gegarandeerd!

• UbuntuPlanet
    Sleutelbeheerder
    Aantal posts: 116
    #1196 |

Ik speel nog wel eens need for speed world haha. Lijkt me leuk om eens een keer uit te proberen.. ;)

Dan ga je deze zeker leuk vinden Wim! Ik weet dat Jan Albert ook NFSW gespeeld heeft, dus dan hebben we al 3 :)

haha, leuk voor de mannen. Die vernedering ga ik mezelf besparenā€¦. :-)

Je zult versteld staan hoeveel dames dit soort spellen spelen Chantal, als je het niet probeert zul je het nooit weten. En een big-smile als we samen gaan spelen is gegarandeerd!

Klopt, NFSW is heerlijk dom en dus vet. Lekker politiewagens aan de kant beuken jonge!!!

Ben benieuwd naar dit nieuwe spel. Kan wel wat ontspanning gebruiken. šŸ˜‰

• UbuntuPlanet
    Sleutelbeheerder
    Aantal posts: 116
    #1205 |

En inderdaad, wat heb ik soms gelachen als ik NFSW samen met mijn buurman speelde! Echt fantastisch!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.