• Ton Sieben
    Moderator
    Aantal posts: 34
    #3008 |

Na veel tijd en werk is het volgens mij ook tijd om de indeling van de forum onderdelen te vereenvoudigen. Ik vermoed dat het allemaal een stuk helderder kan worden door er e.e.a. uit te halen. Het lijkt me goed om hier even met een aantal mensen naar te kijken. Wie zich geroepen voelt en een indeling voor zich ziet kan die natuurlijk gewoon hier onder neer zetten. Dat geeft meteen een voorsprong.

• Wim
    Sleutelbeheerder
    Aantal posts: 105
    #3010 |

Op de pagina’s waar je een lijst van topics ziet is het denk ik fijner om een aparte kolom te hebben voor de persoon die het topic gestart heeft.
    De laatste reactie zou dan ook gesplitst moeten worden tussen tijd en auteur.

Zodoende nemen ze minder ruimte in en kan je meer topics in een oogopslag zien
    Beetje meer in deze richting, maar dan met onze opmaak:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/121

• Chantal
    Moderator
    Aantal posts: 44
    #3044 |

Dat ziet er inderdaad een stuk overzichtelijker uit.

• Ton Sieben
    Moderator
    Aantal posts: 34
    #3046 |

Dat ziet het zeker! Geweldig dit! Ik zie ook net voor het eerst dat alles wat we posten in het forum ook op de tijdlijn komt te staan. Wat er wat vreemd uit ziet omdat je daar niet kunt zien op welke tekst gereageerd wordt. Is daar nog iets voor te verzinnen? Het heeft wel iets gaafs dat je daar ook alle forum activiteiten ziet. Al wordt het wel snel veel doordat ieder bericht op de tijdlijn vrij veel ruimte in neemt (op een laptop).

LEKKER BEZIG!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.