• Charlotte
    Bijdrager
    Aantal posts: 2
    #2778 |

Ik ben Charlotte en ik voel mij erg aangesproken tot Ubuntu. Het lijkt mij heerlijk rustgevend zonder geld te leven en om samen een liefdevolle en leuke samenleving te creeëren!

Ik ben 2 jaar een gastvrouw geweest voor bijeenkomsten bij mij thuis en ik hou van koken en bakken en gezondheid, die passies heb ik nu gecombineerd en ben bezig met het opstarten van  gezonde gerechtenbedrijfje.

Ik las ergens dat jullie een bijeenkomst hadden gehad in Cafe de Ceuvel, is dat die nieuwe in Amsterdam Noord? Daar ben ik afgelopen maand nog geweest voor een netwerkbijeenkomst en we kregen ook nog een rondleiding in hun projecten (boten).

Graag zou ik wat willen betekenen voor mijn eigen buurt Amsterdam Watergraafsmeer (Oost).

Groetjes,

Charlotte

• John
    Moderator
    Aantal posts: 56
    #2779 |

Hoi Charlotte!

Wat leuk dat je even de tijd neemt om je voor te stellen! We zijn op dit moment nog bezig om deze website op orde te krijgen. Het is de bedoeling dat je hier straks mensen uit je omgeving kunt ontmoeten om samen dingen te ondernemen die bijdragen aan die liefdevolle en leuke samenleving de jij, en wij, samen willen creëren. Zo te horen ben je een ondernemend type, dus voel je vrij om alvast over concrete plannen na te denken zodat je straks via deze site om hulp kunt vragen.

Onze bijeenkomst was inderdaad bij de woonboten op het droge. Wij vinden het ook een erg mooie locatie met een leuke sfeer!

Als je graag mee wil praten/helpen om Ubuntu in Nederland een goede start te geven wil ik je uitnodigen om bij onze groep te komen op facebook. Voeg me toe aan je vriendenlijst op facebook, dan kan ik je uitnodigen. https://www.facebook.com/john.mensink

Welkom!

• UbuntuPlanet
    Sleutelbeheerder
    Aantal posts: 116
    #2792 |

Hoi Charlotte, welkom bij de club!

Zoals je ziet zijn we nog druk bezig in de opstartfase en zijn we momenteel de laatste hand aan het leggen aan de website. De lancering is gepland voor net voor kerst. Kijk rustig even rond en laat ons weten als je nog ideeën hebt.

De Ceuvel was inderdaad super, mooie locatie en goede sfeer!

Als je ook toegevoegd wilt worden aan onze Skypegroep, laat dan je Skypenaam even weten, dan voegen we je toe!

• Charlotte
    Bijdrager
    #2793 |

Hoi John en Sleutelbeheerder,

Leuk wat van jullie te horen. Ik vond de sfeer bij cafe de Ceuvel ook heel apart.

Ik heb jou (John) uitgenodigd op facebook. Daar kan je ook (als het goed is) mijn beginnend bedrijfje Die-eet-Delicious zien en mijn foto. Ik ben nog een leek met facebook en moet nog even leren ermee om te gaan. Ook zoek ik nog even uit hoe ik een foto van mijzelf hier kan plaatsen.

Tevens heb ik nog geen skype. Moet ik ook nog even uitzoeken hoe dat te doen. Mijn talenten liggen op andere gebieden hahaha! 😀

Het lijkt mij een goed idee om meer bekendheid te krijgen in Amsterdam en dan nog meer bijeenkomsten te organiseren om te brainstormen. Ik heb dit een paar jaar geleden ook bij mij thuis gedaan toen ik als campagneleider en organisator van SOPN Amsterdam werkte. Ik was ook bestuurslid en secretaris in Soest van deze partij/beweging.

Lievegroet,

Charlotte

• Charlotte
    Bijdrager
    #2794 |

Foto is inmiddels gelukt! 😉

• Chantal
    Moderator
    Aantal posts: 44
    #2801 |

Hoi Charlotte,

Super dat je je bij onze club gevoegd hebt, ik hoop dat je je snel thuis voelt hier.

Groetjes

Chantal

PS, we houden een lijst bij met alle actieve leden, zou je naw, telnr. e-mailadres, skypenaam in een prive bericht naar mij kunnen sturen? Thanks

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.